contact-us צור קשר

ליצירת קשר

השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    הפרעה דו קוטבית אבחון

    במצבים בהם נדרש הפרעה דו קוטבית אבחון הרי שחשוב לדעת שביצוע האבחון הינו נדבך חשוב ביותר בכל התהליך. יש מי שאומרים מאניה דיפרסיה ומדובר למעשה על אותו הדבר. מי שסובלים מכך חווים שינויים קיצוניים ומסוכנים במצב הרוח על הסקאלה של שמחה ואושר לעומת דיכאון ועצב. אנחנו לא מדברים על רגשות טיפוסיים אותם כל אדם חווה ביומיום, אלא באלמנט של שינויים ברגשות ובמצבי הרוח בצורה לא מאוזנת אשר מהווה לעתים גם סכנה לחייו של האדם. המדע והרפואה מציעים כיום אפשרויות שונות לטיפול, ובהחלט ניתן להגיע להישגים מרשימים.

    הפרעה דו קוטבית אבחון וטיפול

    חשוב להבין שכאשר מדובר על הפרעה דו קוטבית אבחון הרי שהטיפול בעקבות האבחון איננו רק טיפול ממוקד או נקודתי, אלא עם סיום הטיפול ייתכן ותידרש שיגרת טיפולים מסוימת בהמשך הדרך במינון נמוך יותר או בצורה שונה – אך כן מסגרת כלשהי תומכת. קצרה היריעה כאן מלהרחיב בדיוק על הפרטים ומה נדרש עבור כל מטופל משום שזו סוגייה אינדיבידואלית אשר מפוקחת על ידי אנשי מקצוע כמו רופאים פסיכיאטריים. אם אתם או מי בסביבתכם עלולים לסבול מהפרעה שכזו הרי שחלק מסימני ההיכר הינם למשל תחושת אושר ושמחה אשר לא ניתן להבין הגיונית באותו הרגע. גם אדם אשר משנה את התנהגותו בעקבות שינוי במצב רוח בקצב מהיר, או מי שנוטה להיות עצבני מאוד ומיד לאחר מכן שמח ומאושר, ושוב עצבני  – ייתכן כי הוא סובל מההפרעה. יתכן גם שלא, וכי הגורם להתנהגות זו הוא מאורע נקודתי ללא קשר להפרעה נפשית. ולכן חשוב להבין האם הסימנים מופיעים לאורך זמן או רק לכמה ימים.

    עם צוות מומחים

    ובהקשר זה חשוב לזכור כי אדם חיצוני שאינו מוסמך בתחום לא יכול לאבחן או להניח שאדם אחר סובל מבחינה נפשית. הפרעה דו קוטבית אבחון הוא רכיב קריטי ביותר, וחשוב לעשות זאת עם צוות מומחים, במרכז טיפולי מוסמך ואיכותי. כך, מרכז רוח ים – פרובנס מציע תשתית וצוותים רפואיים-טיפוליים מוסמכים לנושא. במקום מבוצעים אבחון, התאמת תוכנית טיפולית ושהות לשם הטיפול עצמו תתת מעקב הצוות, שיחות אישיות, תמיכה קבוצתית ואלמנטים רבים וייחודיים – אשר ביכולתם לסייע רבות למטופל ולמטופלת.

    הפרעה דו קוטבית אבחון וטיפול

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן