contact-us צור קשר

ליצירת קשר

השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    טיפול בחרדות קשות

    לצד טיפול בדיכאון או בפוסט טראומה יש מקרים בהם נדרש להציע תוכנית טיפול בחרדות קשות. חרדות מסוג זה הן חרדות אשר מביאות לתגובות נפשיות והתנהגויות חריגות מאוד ביחס למציאות, הן מוציאות את האדם מכלל איזון, לא מאפשרות לו לתפקד מבחינה זוגית ותעסוקתית, ולמעשה האדם הסובל מחרדות אלו מוביל עצמו בכל כורחו לניכור מהחברה, אבדון ואובדן מקורות הפרנסה שלו. הטיפול מתבצע בכמה מישורים, ובשלב ראשון בחלק מהמקרים מוצע טיפול תרופתי על מנת להביא להקלה ראשונית במצב. לאחר מכן ובמקביל מוצעת תוכנית טיפולית פרטנית עבור המטופל, על מנת לסגל לעצמו דפוסי חשיבה בריאים ומאוזנים, ויתרגל את הקשר בין מחשבה לפעולה על מנת להגיב בצורה הולמת ומאוזנת למתרחש סביבו.

    היכן כדאי לטפל בחרדות קשות?

    כולנו חווים מצבי לחץ וחרדה כחלק מהתמודדות שגרתית בחיי היומיום, והרצון שלנו לצמוח ולהתפתח. אך כאשר התגובה שלנו היא חריגה ומגזמת בעוצמה שלה, או באורכה הרי שנדרש לטפל בדברים. הטיפול המוצע מאפשר הקלה ראשונית והקלה יציבה בטווח הארוך על מנת לחוש "קלים" יותר, עם פחות כובד מחשבתי ופיזי. השלב הבא הוא לשנות ממש הרגלי חשיבה ודפוסי התנהגות, אשר מאפיינים את החרדה הקשה. טיפול בחרדות קשות הוא בהחלט אפשרי והוא בעל פוטנציאל גדול לחולל שינוי חיובי משמעותי באספקטים רבים בחייו של המטופל.

    עוד צעד לקראת ההחלמה

    וכדי לצבע את הצעד הראשון לקראת טיפול בחרדות קשות, הרי שכל מה שעליכם לעשות הוא לבצע פנייה אל מרכז טיפולי המציע תוכנית מתאימה עבורכם. תוכלו במרכז כזה גם לקבל מעטפת תומכת מבחינה סוציאלית ונפשית, וגם לעבור תהליך טיפולי שלם וכולל צעד-צעד אחר השגת התוצאות המצופות. תוכנית הטיפול מפוקחת ומבוקרת והיא ניתנת רק על ידי רופא מקצועי ומוסמך לכך. ברוח ים – פרובנס מוצעות תוכניות טיפול מסוג זה. המקום פעיל ומתפקד לאורך כל השנה, והוא מהווה בית חם ומעטפת אמיתית של הצרכים השונים אשר דרושים למטופלים על מנת לחוש בנוח וסביבה בטוחה. תוכלו לבצע פנייה ראשונית אל המרכז ולקבל את כל המידע הדרוש. המקום מפוקח ופועל תחת רישיון.

    השלבים בטיפול בחרדות קשות

    השלבים בטיפול בחרדות קשות

    מאז ומעולם חרדות היו חלק מהחיים שלכם, אבל בזמן האחרון הן הפכו להיות משמעותיות יותר? עד לא מזמן יכולתם לתפקד לצד החרדה, אך בזמן האחרון זה נהיה קשה יותר ויותר? אם כך, אתם צריכים עזרה. זה לא באמת סביר שבגלל חרדות לא תוכלו לתפקד ותוותרו על אינספור דברים בחיים, החל מעבודה ועד מפגשים חברתיים. תוהים מה בכל זאת אפשר לעשות ואיך תוכלו להקל על עצמכם? טיפול בחרדות קשות הוא המפתח. יש היום טיפולים שונים בתחום החרדות וכל עוד יתאימו לכם את הטיפול שבאמת יוכל להיות מושלם עבורכם, אתם תצליחו להרגיש הקלה. לצורך כך אתם צריכים את עזרת המומחים. הם יוכלו לאבחן אתכם ולהציע לכם טיפול פרודוקטיבי עבורכם. תוהים איפה כל זה יכול לקרות? פנו אל בית מאזן פרובנס ותראו שלא תתחרטו על כך בהמשך הדרך.

    מה כולל טיפול בחרדות קשות?

    זה מאוד תלוי על איזה על סוג של טיפול בחרדות קשות מדובר. יש מקרים שבהם תרופות צריכות להוות חלק מהעניין, אך במקרים אחרים טיפולים אחרים, כמו טיפולים הוליסטיים שונים, יוכלו לסייע. מה שחשוב באמת זה להבין את המקרה הספציפי שלכם. מתי זה התחיל, מה הטריגר לזה, מתי זה מתגבר ולמה לאחרונה העניין יצא מכלל שליטה. כל הפרטים האלה, ועוד רבים אחרים, יעזרו למומחים להתאים לכם את הטיפול הטוב והנכון ביותר עבורכם.

    פרובנס – בית מאזן מקצועי ונעים

    טיפול בחרדות קשות זה מסוג אותם הדברים שלא כדאי לדחות. האמת היא, שהזמן לא עושה טובה לחרדות והן לא עוברות ככה סתם מעצמן. לכן לא רק שכדאי לכם לפנות אל פרובנס, אלא גם כדאי שתעשו זאת כמה שיותר מהר. המומחים כאן מביאים איתם ניסיון רב ואנושיות חסרת גבולות. מדובר על בית הוליסטי שמציע טיפולים ברמת בוטיק. משמעות הדברים היא שכאן אתם תרגישו עטופים וכאן הטיפולים שיעברו באמת יתאימו לכם. יש אפשרות לעבור כאן טיפולים מכל הסגנונות, כמו רפלקסולוגיה, טיפולי קבוצתי, טיפולים בתנועה ועוד הרבה מעבר לכך. זכרו: גם לכם מגיע לחיות חיים ללא חרדות. לצורך כך חייגו למספר: 077-8053702.

     

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן