contact-us צור קשר

ליצירת קשר

השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    בריאות הנפש הרצליה

    עבור מי שלוקחים חלק במסגרות טיפוליות בתחום הנפש נדרשת זמינות של טיפולים באזורים שונים בארץ. בריאות הנפש הרצליה והסביבה מציעה מסגרת טיפולית מתאימה עבור מי שגרים באזור זה. בתחום בריאות הנפש ניתן למצוא מגוון של תחומי עיסוק וטיפולים אשר מיועדים למטרות שונות כמו דיכאון, מחלות נפש, חוסר איזון גוף-נפש, טיפול בטראומה ומצבים נוספים. המטרה הינה השגת שיפור באיכות חייו של המטופל ושילובו בשגרת היומיום במישור האישי, הזוגי, המשפחתי והמקצועי, כמו גם בקהילה ובחברה. מגוון של פתרונות מיושמים תוך בקרה ומדידת הישגים.

    היכן ממוקם איזור בריאות הנפש בהרצליה?

    עבור מי שמחפשים תוכנית טיפול באזור מרכז והשרון הרי שבריאות הנפש הרצליה כוללת מרכזי טיפול שונים. כמובן שיש הבדל בין כל מרכז טיפולי אחד לאחר, וחשובה מאוד ההתאמה בין המטופל לתוכנית הטיפולית שלו. במהלך התוכנית ניתן לשלב שינויים, אלמנטים טיפוליים נוספים או לשנות את ההיקפים והמינונים של התרגול, הטיפול התרופתי במידה וכלול ועוד. צוות רפואי תומך ומקצועי מלווה כל העת את המטופל במהלך התוכנית. הטיפול יינתן לא רחוק ממקום המגורים, כאשר בחלק מתוכניות הטיפול ישנה חשיבות למגורים במרכז עצמו ולא בבית. נסיבות שונות גם לא תמיד מאפשרות מתן של הטיפול בבית כמו למשל סיבות טכניות, סיבות משפחתיות או זמינות של מטפלים ומכשור רפואי.

    משך הטיפול

    רבים שואלים לגבי אורך תוכנית הטיפול. חשוב להבין שאנו לא מודדים כאן זמנים אלא הישגים ויציבות ארוכת טווח של המטופל. ועל כן הדגש הוא על איכות ולא על כמות. הזמן משמש כמובן כפקטור חשוב אשר באמצעותו ניתן להבין את קצב התקדמות המטופל, את יעילות הטיפול ולגזור מכך לעתים צורך בשינויים תוך כדי תנועה בתוכנית.  במרכז רוח ים – פרובנס מתקיימות תוכניות טיפוליות משמעותיות מאוד עבור מטופלים בתחום בריאות הנפש הרצליה, וניתן להתחיל תהליך ואבחון בתיאום של פגישת ייעוץ ראשונית עם הצוות המקצועי. חשובה מאוד ההיכרות וההתאמה בין המטופל לבין הצוות, לבין המקום והסביבה. מדובר במכלול של אלמנטים שונים אשר החיבור ביניהם להצלחה הינו חשוב ביותר. הטיפולים במרכז משלבים טכניקות מגוונות וכוללים תמיכה מדעית ומקצועית.

    מרכז בריאות הנפש הרצליה

    מרכז בריאות הנפש הרצליה

    עבור מי שזקוקים לטיפול נפשי באזור הרצליה הרי שניתן לפנות אל מרכז בריאות הנפש הרצליה והסביבה. במקום עומדים לרשות המטופלים מגוון של אמצעי טיפול בטכניקות שונות, והכל בפיקוח והובלת רופאים מקצועיים ואנשי צוות פרא רפואיים. בריאות הנפש היא יסוד חשוב מאוד במהלך חיים תקין ומאוזן, ולא אחת קורה שדרוש איזון, טיפול או חיזוק כלשהו לרכיב הנפשי של האדם על מנת להיטיב עמו ותחושותיו. ניתן לפנות לקבלת טיפול נפשי על רקעים שונים כמו התפרצות של מחלות נפש, דיכאון, טראומה בעקבות תאונה, קשיי זוגיות, פוסט טראומה, גילוי עריות ופגיעות מיניות, קשיי הסתגלות בבית הספר ועוד. גם אם אין כותרת מדויקת למצב הנפשי אותו אתם חשים, אך האינטואיציה שלכם מכוונת לקבלת סיוע ועזרה נפשיים אל תזלזלו בכך ותפעלו לפי תחושת הבטן.

    צוות מרכז בריאות הנפש הרצליה

    לרשות המטופלים במסגרת מרכז בריאות הנפש הרצליה עומדים צוותים רפואיים רחבים אשר מספקים מענה ותמיכה לאורך כל תוכנית הטיפול. בין אם מדובר על רופא מוסמך שהוא פסיכיאטר, צוות של פסיכולוגיים, מטפלים ומדריכים, עובדים סוציאליים, ריפוי באמצעות אומנות ועוד. תוניות הטיפול משלבות כמה וכמה אלמנטים בכל תוכנית בהתאם לצורך והכוונת הרופא. יש גם במקרים בהם משולב טיפול תרופתי ויש מקרים בהם האובד התרופתי רק נועד להשגת איזון ראשוני והטיפול עצמו כולל חשיפה בשטח ועבודה על כלים התנהגותיים ורגשיים. טכניקות הטיפול הקיימות במרכז מאפשרות לקדם טיפולים ולהגיע להישגים מרשימים הנשמרים ביציבות לטווח הארוך.

    היכן אתם נמצאים?

    מרכז בריאות הנפש הרצליה מאפשר הגעה קלה ונוחה, וניתן להגיע אליו גם ללא רכב פרטי. על מנת להתחיל תהליך ולהתאים תוכנית טיפול יש לפנות לצוות במקום ולקיים אבחון ראשוני. גם שיחת ייעוץ ראשונית לשאילת כל השאלות והפגת החששות היא חלק בלתי נפרד ורובד של מענה הניתן במסגרת המרכז הטיפולי. רוח ים – פרובנס מספק לכם את כל קשת התמיכה והטיפולים הדרושים עם הרבה הכלה ותמיכה רגשית לאורך כל הדרך עד להצלחה. המקום פעיל לאורך כל השנה ומדי יום, ומספק מענה למגוון של פניות וטיפולים קצרים וארוכים בהתאם לצורך.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן