contact-us צור קשר

ליצירת קשר

השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    תופעה נפוצה הדורשת טיפול

    מאז שאתם זוכרים את עצמכם חרדה הייתה חלק מהחיים שלכם? בזמן האחרון אתם מרגישים שהדברים יוצאים מכלל שליטה? אם כך, בהחלט יכול להיות שעכשיו זה הזמן להגיב ולעבור טיפול בחרדה cbt. האמת היא, שאתם לא היחידים שסובלים מהתופעה הזאת, כי מדובר על תופעה נפוצה מכפי שאתם חושבים. זה גם מה שמוביל לכך שיש היום לא מעט טיפולים שיכולים לעזור. לכן, אם תוכלו לבחור עוד היום את המקום שבו ידאגו לכם ויטפלו בכם כמו שצריך, מה פתאום שתדחו זאת עוד ועוד? מקום כזה הוא בית מאזן בשם פרובנס. אתם יכולים להיות בטוחים שאם תגיעו לכאן, תהיו בידיים טובות ומקצועיות ביותר, אז למה לחשוב פעמיים?

    למה טיפול בחרדה cbtזו בחירה נכונה?

    יש היום לא מעט טיפולים מקצועיים בחרדה. לכן אפשר להבין את הדילמה שלכם, כי למה דווקא טיפול בחרדה cbtזו בחירה שיכולה לעשות לכם רק טוב? מדובר על גישה טיפולית שלמעה מזהה את ההתנהגות שלכם שגורמת לחרדה ואת אופן המחשבה שפחות פרודוקטיבי ויעיל שלכם. על ידי תרגולים שונים ניתן לשנות את דפוסי המחשבה וההתנהגות. בצורה כזאת יהיו לכם כלים הרבה יותר יעילים להגיב במצבי חרדה ולכן ברור מדוע מדובר על טיפול עם יעילות גבוהה.

    טיפולים באווירה אחרת

    אתם חושבים על טיפול בחרדה cbt? מתלבטים בין טיפול כזה ובין טיפולים אחרים לחרדה שממנה אתם סובלים? האמת היא, שאתם לא צריכים לבחור לבד את הטיפול הנכון לכם. מה שאתם כן צריכים, זה להחליט לאיזה בית מאזן אתם פונים, ואין ספק שפרובנס זו הבחירה הכי טובה שתוכלו לעשות. מדובר על מקום שמצד אחד מציע מקצועיות חסרת פשרות ומצד שני אדיבות ותחושה של שלווה. הטיפולים כאן נעשים באווירה ביתית ומשפחתית, כך שכבר מהרגע הראשון תרגישו כאן בנוח. בנוסף, יש כאן אפשרויות רבות של סוגי טיפולים. תוכלו לשלב בטיפול שלכם גם רפלקסולוגיה, עיסויים מסוגים שונים, טיפולי תנועה וכדומה. השילוב שנוצר בין הטיפולים השונים הוא זה שיוביל בסופו של דבר להקלה בחרדה שממנה אתם סובלים. רוצים לשמוע עוד פרטים על התהליך? התקשרו למספר: 077-8053702.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן