contact-us צור קשר

ליצירת קשר

השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    מצבי רוח לא נעימים בתקופות מסוימות – כיצד תתמודדו?

    לכולנו יכולים להיות מצבי רוח לא נעימים בתקופות מסוימות, אך בין זה ובין מצב של דיכאון קליני יש מרחק של שמים וארץ. מי שסבל, או סובל, מדיכאון קליני יודע לומר עד כמה זה קשה. לכן, אם גם אתם מתמודדים עם המורכבות הזאת, ברור שתרצו לדעת כל מה שאפשר על דיכאון קליני אשפוז. חשוב להבין: אם אתם מדמיינים לעצמכם אשפוז בבית חולים ציבורי שבו הרופאים רק נותנים לכם כדורים ולא יודעים מי אתם, זו כבר לא האופציה היחידה. היום אפשר להיות מאושפזים גם בבתים מאזנים שבהם אתם, המטופלים, נמצאים במרכז והכול סובב סביבכם. מקום כזה הוא בית מאזן בשם פרובנס, ואין ספק שאם תגיעו לכם, מיד תרגישו בטוחים.

    מה צריך לדעת על דיכאון קליני אשפוז

    אנשים רבים שחושבים על דיכאון קליני אשפוז חוששים מאוד. זה מסוג אותם הדברים שאנחנו יודעים איך אנחנו נכנסים אליהם, אבל אין לנו מושג איך ומתי נצא מהם. אם גם אתם מדמיינים לעצמכם סיפורי זוועה כאלה, הגיע הזמן להבין שהיום המצב שונה לגמרי. היום, במיוחד עם בתים מאזנים שמציעים אלטרנטיבה פרטית, החוויה שלכם תהיה אחרת. חשוב להבין שגם בהתמודדות עם דיכאון קליני הטיפול התרופתי הוא כבר מזמן לא האפשרות היחידה. היום זה ברור, למשל, שהגוף שלנו והנפש עובדים ביחד. לכן גם הטיפולים במהלך האשפוז צריכים להיות בהתאם ולכלול מגוון רחב של אפשרויות. למשל: טיפולים הוליסטיים, יוגה, עיסויים ועוד הרבה טיפולים אחרים שמסייעים הן ברמה הנפשית והן ברמה הפיזית.

    כל הסיבות לפנות אל בית מאזן פרובנס

    כשמדברים על דיכאון קליני אשפוז צריך לקחת בחשבון גם את האפשרויות הפרטיות. זה לא במקרה, שכן כאשר אתם פונים לטיפול פרטי יותר, הכול מותאם לכם. זה בא לידי ביטוי לא רק בטיפול התרופתי, אלא אפילו בתזונה שמותאמת לכם באופן אישי. זה בא לידי ביטוי גם בפעילות הגופנית שתעשו שכן כל הטיפולים האלה ביחד ישנו את מצבכם. לכן ברור מדוע בית מאזן כמו פרובנס יתאים לכם. אם תתקשרו למספר: 077-8053702 אתם תראו שאחרי התהליך שתעברו כאן, תצאו מחוזקים.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן