contact-us צור קשר

ליצירת קשר

השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    מגוון חלופות לאשפוז – הדרך לשקט הנפשי

    למרות כל הניסיונות שלכם, אתם שמים לב שאתם מרגישים לא טוב נפשית? ניסיתם להתמודד עם הקושי ועם התעוקה לבד, אך ברור לכם שאתם צריכים עזרה? אם כך, רגע לפני שאתם נלחצים מהאפשרות של אשפוז, כדאי שתדעו: יש היום הרבה חלופות אשפוז. משמעות הדברים היא שבהחלט תוכלו לקבל את הטיפול ואת העזרה הדרושים לכם, אך מבלי שתצטרכו לעזוב את ביתם ולהתאשפז. מה שכן, חשוב לבדוק לאיזה מקום אתם פונים כדי לקבל את הסיוע הנכון ביותר עבורכם. אם אתם רוצים חלופה טובה לאשפוז ואם חשוב לכם לדעת שאנשי המקצוע הכי טובים שיש מטפלים בכם, פרובנס זה מקום שיכול להיות הבית החדש שלכם.

    למה חלופות אשפוז הינן חשובות כל כך?

    בעבר אנשים שסבלו מקשיים נפשיים לא יכלו לבחור בין אפשרויות רבות של טיפול. כמעט תמיד הברירה הייתה טיפול תרופתי ואשפוז. עם זאת, היום יש הרבה חלופות אשפוז וזה לא במקרה. ראשית, יש סוגים שונים של קשיים ומחלות נפשיות ולא כולם מצריכים אשפוז. שנית, היום זה כבר ברור שלא רק הטיפול התרופתי הוא זה שיכול לסייע. ההפך הוא הנכון. חשובה האווירה שבה נמצא המטופל וחשובים מגוון הטיפולים שהוא יכול לקבל. לכן, אם תוכלו לבחור חלופה טובה ומקצועית ביותר לאשפוז, בהחלט ראוי וכדאי לקחת זאת בחשבון.

    הטיפול שמחכים לכם בבית מאזן פרובנס

    אתם מחפשים חלופות אשפוז ולא יודעים לאן לפנות? אם כך, בית מאזן פרובנס זו בחירה שכבר מהרגע הראשון תוכלו להיות מרוצים ממנה. המטרה העיקרית של פרובנס הוא לשים אתכם במרכז ולהעניק לכל מטופל את הטיפול האישי והנכון לו. כאן מחכה לכם טיפול באווירה משפחתית, ביתית ונעימה. בנוסף, מגוון הטיפול כאן נותן מענה על קשיים רגשיים ונפשיים שונים ומגוונים. לכן זה לא מפתיע שכל מי שפונה לכאן מקבל מענה שבאמת עוזר לו. תוכלו לעבור כאן טיפולי תנועה מסוגים שונים, טיפולי הידרותרפיה ועוד הרבה מעבר לכך. לכן, אם אתם רוצים לעזור לעצמכם ומחפשים חלופה טובה לאשפוז, כדאי שתתקשרו עוד היום למספר: 077-8053702, כי כאן אתם בידיים טובות.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן