contact-us צור קשר

ליצירת קשר

השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    בריאות הנפש תל אביב

    ענף בריאות הנפש מספק מענה נרחב לרבים באוכלוסייה הנדרשים לרובד טיפולי כזה או אחר. בריאות הנפש תל אביב מרכז בתוכו מערך של מרכזי טיפול, צוותים מקצועיים וגישות טיפוליות שונות ומגוונות. תכלית כלל הטיפולים הינה להביא לשיפור באורח חייו של המטופל מבחינה נפשית, וכמובן ישנו קשר הדוק בין גוף ונפש. למצבים שונים יש תוכניות טיפול שונות, כאשר אבחון מקצועי שופך הרבה אור על הטיפול שנדרש, מהלכו ואופן היישום שלו. מחוז תל אביב מציע קשת של אפשרויות טיפוליות, כאשר חשוב לדעת שטיפול אינו בהכרח בבית חולים באשפוז, אלא אפשרויות טיפוליות נוספות וחדשניות מוצעות כיום על מנת לאפשר מרחב ידידותי והולם למטופלים מרקעים שונים.

    שירותי בריאות הנפש תל אביב

    מבחינה פרקטית וביחס לרשימת הטיפולים אשר קיימים, הנה לפניכם הטיפולים, וחשוב להבין שהרשימה מתעדכנת כל העת. ניתן לקבל טיפול מקצועי עבור מצבי דיכאון שונים, פוסט טראומה, פגיעות מיניות, עבור מי שסובלים מחרדה או מצבים של חוסר שקט נפשי וחוסר באיזון. ניתן גם לטפל במצבים נוספים כמו חששות מהעתיד לבוא, התנהגויות קיצוניות, חרדת נטישה ועוד. הטיפולים יכולים להיות קצרים ארוכים בהתאם לתוצאות בשטח ולמצב הנדרש. יש מי שעבורם תוכנית טיפולית כוללת כמה פגישות אחד על אחד עם איש מקצוע כמו פסיכולוג ויש מי עבורם נדרשת תכנית משולבת יותר של שיחות וגם כלים התנהגותיים או מתן של טיפול תרופתי נוסף על הרובד ההתנהגותי. בריאות הנפש תל אביב מציעה סל של פתרונות מגוונים.

    שירותי בריאות הנפש תל אביב

    סימפטומים וטיפול

    ניתן למנות סימפטומים שונים כמו הזעה, חרדה, אי שקט נפשי, ירידה בתיאבון, בחשק המיני, ברצון לקחת חלק במפגשי חברה ועוד. בכל אלו חשוב להבין את השורה התחתונה והיא שניתן לטפל ולהגיע להישגים משמעותיים. כך במרכז רוח ים – פרובנס שהינו מרכז טיפולי וחלופה לאשפוז, מוצעות למטופל תוכניות טיפוליות במגוון מצבים. המרכז מציע חלופה טיפולית במקום אשפוז בתל אביב וניתנים בו מכלול השירותים ואפשרויות הטיפול – בצורה איכותית ומתקדמת ללא פשרות. על מנת להתחיל תהליך ואבחון ניתן לתאם פגישת היכרות וייעוץ בה תקבלו מידע רב ועשיר שיאיר את עיניכם, ויציג את אפשרויות הטיפול וכל האספקטים השונים שחשוב לדעת ולהכיר בתהליך.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן